6

Lite fix



Morning!
Igårkväll var jag så trött att ögonen sved, så det blev inget blogginlägg. Men jag pysslade lite innan jag somnade och tänkte visa resultatet. ♥
Tog tunn sytråd och gamla julgranskulor och hände upp i fönstret. Älskar silver så det fick bli silverfärgat helt enkelt. Tycker det blev mysigt! Tips är dock att använda genomskinlig fisketråd så blir det ännu finare.
Såhär ser kulorna ut i fönstret på håll. Åh vad jag älskar julen!

Idag ska jag ta en kaffe med en fin vän. Och senare blir det lussebulle-bak.
 
 

Snyggt!

Svar: Tack fina du <3
Cornelia

2 Camilla:

Åh, så fint! Det ska jag prova när jag har fått lägenhet... :)

Svar: Ja det får du göra, kram på dig!
Cornelia

3 Ida:

Jag brukar också hänga upp lite snygga kulor i fönstret, har bl.a. ett par stooora svarta glittriga som ska upp imorgon :)

Svar: Det är ju så fint! Kram!
Cornelia

4 Evelina:

Tack för iden! Ska jag absolut ta efter när julpyntet ska upp!
Har följt dig i någon månad nu och måste verkligen säga att din blogg är superhärlig, lycka till med bebisen när han väl väljer att komma till världen :)

Svar: Ja det tycker jag du ska! Tack så jättemycket, det värmer verkligen <3 kram på dig :)
Cornelia

Så mysig dekoration :)

Svar: Tack söta du!
Cornelia

Mys! =)

Svar: Jaa :-)
Cornelia