13

Bloppis!

Sist försvann kläderna på nolltid när jag la ut bloppisen, så det kommer upp en ny snart! :-) Ta en titt på detta sålänge och maila mig vid intresse. [email protected]
100kr + frakt. ♥

Shorts - Gina Tricot, stl 36
 
Top - Gina Tricot, stl XS
 
Omlott-top - Gina Tricot, stl L (psst, helt oanvänd - prislapp kvar)
 
Sweater - JC, stl S
 
Skjorta - Gina Tricot, stl 34 (loosefit)
 
Top - Gina Tricot, stl L
 
Cardigan - Vero Moda, stl M
 
Tröja - Gina Tricot, stl S
 
Top - VILA, stl M
 
Top - VILA, stl M
 
Top - BIKBOK, stl XS
 
Jag är för övrigt 165 lång - så ser ni storleken bättre.
Först till kvarn!
1 Silvia :

Heej jag är väldigt intresserad av omlotts tröjan och cardigan från veromoda!! Åååh jag hoppas verkligen att de finns kvar. Jättefina saker på bloppisen och hoppas det kommer in mer snart!!
Kramar Silvia

Svar: Den svarta omlott-toppen från Gina Tricot? Isåfall är den din då du var först. Cardigan från Vero Moda i svart finns kvar, men den gråa är såld. Kram på dig!
Cornelia

Jag är jätte intresserad av "Cardigan - Gina Tricot, stl M" tror det var nummer 13 från toppen! :) maila mig om betalning osv.

Jag är intresserad av Cardigan - Vero Moda, stl S :)

Svar: Den är såld tyvärr, kram! <3
Cornelia

4 Sandra:

Heej! :-)
Vill jättegärna köpa den korta cardigan från Bik bok, den från Karmaloop och den grå cardigan från Vero Moda i strl S :-)

Svar: Tyvärr sålda. :-( kram
Cornelia

gud vad snygg stil du har!

Svar: <3 tack!!
Cornelia

6 Paulina:

ååh, finns Leopard kjolen kvar? :))

Svar: ja den är din om du vill ha den då du var först. :-)
Cornelia

7 Paulina:

ja:D jag mailar dig då

8 emelie:

Verkligen jättefina grejer! Har tyvärr inte råd att köpa nåt nu så hoppas du kör en till bloppis nån gång :)
Måste också säga att din kropp är sjukt fin redan, kan inte tro att förlossningen var alldeles nyss! Om man får fråga, hur mycket gick du upp under graviditeten och har du något av dina gravidkilon kvar? :)
kram!

Svar: Åh tack fina du! Jag gick upp 24 kg och har tappat det mesta tror jag.. :-) kram!
Cornelia

9 Emily:

Ååh jag skulle varit lite snabbare ser jag ;) Men den ljusrosa blusen från BikBok finns den kvar?? :)

Svar: Haha ja det försvann saker väldigt fort märkte jag. Men det kommer upp fler plagg och det finns ju fortfarande en del kvar. :) Den ljusrosa blusen är din om du vill ha den då du var först. :)
Cornelia

10 Emily:

Wii, den vill jag köpa! ^_^

Svar: Maila mig på [email protected] är du snäll så löser vi betalningen. Kram <3
Cornelia

11 Jacqline:

Jag är jätte intresserad av "Cardigan - Gina Tricot, stl M" tror det var nummer 13 från toppen! :) har även mailat dig.

Svar: Ledsen! Har mailat dig, den är din!
Cornelia

Vad snygga plagg

13 Hanna:

Hej!

Har mailat dig men utan svar.... Undrar om du skickat plaggen eftersom jag inte fått något paket än :(

Svar: Åh, har svarat dig nu! Kollar bara den eposten när jag har bloppis.
Cornelia