6

LOVE

Strosat runt i stan idag med en vän till mig. Johannes låg mest och vilade i vagnen. Det mysiga är att nu tycker han om att se sig omkring när vi är ute, så det funkar jättebra att gå och bära på honom när han vaknar. Dock tror jag det blir lite mycket intryck i stan för han blir så trött efteråt. <3 Tur att jag inte heller gillar att gå i affärer sådär mycket.



Nu är det dags för att se på Farmen med min sambo. Vi har blivit beroende av det programmet! Haha. Någon mer?

1 Felicia:

Haha! Jag och min sambo har också blivit beroende av Farmen. ( Du har jätte fin blogg :) )

Svar: Haha, så kul :-) Åh tack!
Cornelia

Har följt alla säsonger så denna får man inte heller missa!
:)
Har du någon favorit?

Svar: Hmm svårt, jag gillar Billie Kim för att hon är så himla rak på sak och rolig typ. Men tycker att Cornelia är väldigt vettig och har bra åsikter så jag hoppas nog på att hon får komma till final. Vem är din favvis?
Cornelia

3 Emmy:

Mysigt att han börjar tycka det kul kolla runt. Vänta så länge det går med att vända själva sitt/ligg delen så ni inte vnder den utåt för tidigt för det kan påverka barnet så det blir lite oroligt och kan böja drömma mardrömmar . T a det lite lugnt så vänjer han sig med de ny intrycken :) har han börjat vända sig från rygg till mage tvärt om ? kram

Svar: Ja det ska jag vänta med. Vill kunna se honom i vagnen ett bra tag till hihi.Nej han vänder sig inte om än men försöker gör han :-)
Kram på dig
Cornelia

4 Giulia:

Min lilla är också jätte nyfiken av sig. Nu har han börjat gnälla och gråta lite om han inte får sitta upp.
Haha han är 1 månad och 1 vecka.

Vad använder du för program för dina collage och designfix?

Svar: Hihi det är ju så kul när de börjar titta runt och upptäcka saker :-)Jag använder senaste photoshop för redigering och kollage. :-)
Cornelia

Hihi min har också blivit sådär att hon vill kolla på allt xD

6 Millie:

Jag måste bara fråga vart du köpt den där fina duken någonstans?
är så förälskad i den :)

Svar: H&M home är den ifrån :-) <3
Cornelia