3

Kväll

Ikväll sitter jag och pysslar. Älskar ju att göra kollage, så tänkte att varför inte göra ett kollage och ha framför min dator. Det är ju där jag behöver som mest inspiration att skapa :-)
 
 
Är ni pyssliga av er?
1 Emmy:

älskar att pyssa speciellt med egna tagna foton , köpte en stor ram tog olika foton på mig och min sambo gjorde ett kollage av det till han i julklapp :) mycket uppskattat !

Svar: Gullig present! Kul att ha hemma på väggen!
Cornelia

2 giulia:

Jag gillar att pyssla men kan vara väldigt okreativ haha. Men nu så när man är mammaledig så har det kommit per inspiration. Gjorde en kopp inatt, går ej att länka en bild men den finns på bloggen

Svar: Åh vad kul! Älskar att göra egna saker, mycket roligare att använda sen då. <3
Cornelia

3 giulia:

Jo precis! Eller att ge bort! Alltid roligt att få unika handgjorda presenter ♥