38

Vinn babynest från Cinolino

 
Ni har säkert sett ett par bilder på mitt fina nest som jag fick från Cinolino.se?
 
Hur som helst så ska någon av er få välja ut ett babynest för ett värde upp till 800:- Det finns massor av tyger att välja på och nesten finns även för tvillingar. :-)
 
För att tävla: skriv varför du vill vinna! ♥ 
För extrapoäng: Gå in på cinolino.se och tryck på FB gilla-knappen eller länka till cinolino.se på din blogg.
Jag drar en lycklig vinnare den 19/2.
 
PS. Glöm inte att skriva din mail! Lycka till!
 
1 Emma:

Åh, ett nytt babynest är precis vad vi behöver till vår lilla Alice! Hon har ett som hon tyvärr har vuxit ur. Utan sitt nest kan hon inte sova och tanken på att låta henne sova utan ett nest i sin säng känns konstigt. Hon kommer "försvinna" i sin stora spjälsäng. Ett nest gör det hela mer ombonat och mysigt 😉 Och när vi har en otröstlig liten tjej som vill ha extra trygghet och närhet då sover hon i vår säng mellan oss och det skrämmer mig att inte ha henne i ett nest för henne i vår stora säng som skyddar henne. De största och enda vinsterna jag vunnit i mitt liv är min sambos hjärta samt att få just min lilla tjej, men jag hoppas på ett nest till min underbara lilla tjej. Så hon kan fortsätta sova tryggt och gott💖

[email protected]

2 Anonym:

Vinner jag, skulle jag ge den till min syster som väntar en liten Benjamin. Hon har haft otur på sistone, haft 2 inbrott hemma och fått sammanlagt 3 missfall under 1 år. Hon är otroligt generös och ställer alltid upp och jag vill liksom ge tillbaka på något sätt. Ett babynest sa hon en gång att hon skulle köpa och när jag såg att du hade en tävling så var jag bara tvungen att vara med :) Skulle vara guld om jag vann och kunde ge min syster det hon önskar sig så slipper hon köpa det själv. :)

Vinner jag, skulle jag ge den till min syster som väntar en liten Benjamin. Hon har haft otur på sistone, haft 2 inbrott hemma och fått sammanlagt 3 missfall under 1 år. Hon är otroligt generös och ställer alltid upp och jag vill liksom ge tillbaka på något sätt. Ett babynest sa hon en gång att hon skulle köpa och när jag såg att du hade en tävling så var jag bara tvungen att vara med :) Skulle vara guld om jag vann och kunde ge min syster det hon önskar sig så slipper hon köpa det själv. :)

4 tove:

så rolig tävling! om jag skulle vinna så skulle den med vit botten och grå stjärnor passa bäst. vi har tyvärr ingen liten gos än, men jag längtar så otroligt mycket. jag köper dagligen bebiskläder för att sitta och känna och klämma på. detta underbara babynest skulle passa perfekt in i vårt förberedande inför framtida liten gos! Kram

Ett babynest är perfekt för en nyfödd liten bebis som är van att ligga trångt och varmt efter många långa månader i mammas mage. Ett sånt skulle nog lillebror som har BF 14/6 uppskatta. Hoppas på tur, vi håller tummarna!
Kul med tävling förresten :)

6 Patricia persson:

Om jag skulle vinna skulle jag bli överlycklig. Köpte tyg i november för att sy ett babynest åt min lilla son i magen och han skulle titta ut i mars och tänkte att jag skulle sy det i januari när jag slutade jobba då det inte fanns tid till det innan men sen 5 dagar efter julafton väljer min lilla kille att titta ut och har nu massvis med saker som jag inte har hunnit köpa ! Har nu legat på sjukhus i 5 veckor med honom och får förhoppningsvis komma hem imorgon och skulle underlätta väldigt mycket för mig om jag vann detta babynest för någon tid till att sätta mig och sy kommer inte att finnas och den tiden ägnar jag hellre med att mysa med min lilla kille :)

7 Liza:

Jag vill vara med och tävla :-) Vi väntar vårat andra barn som är beräknat till 15 mars.
Det är mycket som behöver fixas och införskaffas innan den lill* kommer :-)
Ett babynest är något som vi verkligen skulle vilja ha. Jag tror det är en jätte bra och mysig
sak för en nyfödd. Ombonat och varmt <3 Håller alla tummar ! :-)

8 Emma:):

Med min första dotter var nestet guldvärt! De underlättade när hon sov mellan oss i vår säng och man märkte hur mycket lugnare & tryggare hon sov när man hade nestet i spjälsängen. Nu väntar jag min andra dotter och hade varit underbart att få vinna ett nest till henne!

Jag skulle bli väldigt glad om jag vann tävlingen då jag skulle vilja ge denna som en gåva till min syster som ska ha bebis snart. ♥ Jag vill gärna hjälpa henne med dittan och dattan, köpa fina saker (moster måste ju hjälpa till! :D) men det är inte så enkelt för mig på en fattig liten gymnasie-studentlön. Så det hade betytt jättemycket för mig om jag kunde få göra det för min syster. Jag tycker hon förtjänar det ♥

10 Yohanna:

Om jag skulle vinna skulle jag ge den till min syster. Hon har två barn sedan tidigare då hon och hennes man bestämde sig för att utöka familjen. Efter två missfall fick hon komma på ultraljud och det visade då vara tvillingar! :) med två nya familjemedlemmar har dom tvingats sälja sitt hus för att köpa ett större, ny bil är ett måste och för att inte tala på barnvagn.
Jag vet att hon skulle bli jätteglad för ett babynest, speciellt när det är enäggstvillingar :)

Tack för en fin blogg!

11 Amanda:

Åh, de där babynesten är så fina! Jag ska få en liten kille i April, och som ung mamma kan man inte köpa allt, helt enkelt. Vore underbart att få vinna ett babynest, eftersom att det verkar vara en så bra grej!

12 Sara:

Hej! :-)

Jag skulle skulle vilja vinna för att ge en sådan till min underbara svägerska som väntar tvillingar i feb :-)
Hon och hennes kille har tyvärr fått 5 st missfall innan denna graviditet så efter allt tråkigt som hänt har det äntligen gått vägen.
Och deras lycka då de va 2 st bebisar på ul gjorde allt lite extra speciellt.

Ett sånt nest som är vit med gråa moln, henne nämligen 2 filtar i samma färg på hennes babyshower :-)

Kramar Sara

13 Emma:

Hej!
Jag vill vara med och tävla! och jag vill vinna babynestet då jag väntar mitt 4:e barn om 1 månad och jag skulle använda babynestet i vaggan vi kommer ha de första månaderna, samt om bebisen ligger i soffan. Då får den nya lilla bebisen ligga ifred från de andra barnen. Jag tror också babynestet blir perfekt i spjälsängen då det räcker länge! Tycker det verkar vara en superprodukt och jag vill så gärna testa! Hoppas!! ♥

14 Therese Johnsson:

Vinner jag så skulle jag som alla andra bli överlycklig! Såklart det är kanon med ett nest!
Har en son innan som hinner bli 2,5 när den andre lille killen tittar ut den 20 april.
Skulle kännas skönt att ha ett mysigt nest, där man vet att den lille ligger säkert och tryggt
i, samtidigt som man har en annan att se efter :) Håller tummarna för att den lille kommer att
få en mysig start på sitt liv!

[email protected]

15 Nina:

Jag vill så gärna vinna för ett babynest är så mysigt för bebisen ❤️ Jag skulle ge det till min bästa vän som väntar bebis!!

Hej! Är gärna med och tävlar då jag länge funderat på att köpa ett eller göra ett eget då jag läst mycket positivt om dessa babynest!
Är i vecka 24 och väntar mitt första barn i maj tillsammans med min underbara pojkvän. Jag gick ut gymnasiet sommaren 2013, och ca 4 månader efter det visade Stickan positivt. Graviditeten var inget vi planerade men efter många om och men bestämde vi oss för att behålla barnet och köra på (vilket vi nu är så himla glada över, vi längtar som bara den, och kärleken till den lille som växer inuti mig är så stor!)
Båda jag och min pojkvän är rätt unga och vår inkomst är inte den bästa, men vi valde att köpa en lägenhet så vi till sommaren kan bilda vår lilla familj i vårt egna place!
babynest är något vi gärna vill ha, och de hade varit så himla kul att få vinna ett då våra pengar i första hand tyvärr inte kommer att läggas på att köpa ett eftersom vi måste prioritera andra grejer till lilleman..

Bara till att hålla tummarna!:)

17 Emma:

Hej fina du!
Jag väntar mitt första barn tillsammans med min fästman. Vi har bett min sambos farmor som är sömmerska att sy ett babynest till oss (i sitt första barnbarnsbarn) men tyvärr tror jag inte att det kommer bli så då hon fortfarande tyvärr inte har accepterat att sambon har blivit stor och träffat en kvinna som han vill bilda familj med. Så det hade varit perfekt att få vinna ett babynest istället för att stå i slutändan och inte ha någonting! Kramkalas

18 Natalie:

Jag skulle vilja vinna babynestet till min son som är beräknad den 8mars. Jag och min sambo har köpt allt vi behöver, begagnat, för att vi inte har pengar. Vi har nästan ingenting att leva på varje månad när räkningarna är betalda.. Men jag har sagt att jag skulle vilja ha ett babynest just för att bebisen ska känna sig trygg och varm, precis som i magen. Men tyvärr så har vi inte pengar till det, och det är ingen som vill hjälpa oss ekonomiskt så vi kommer inte kunna låna pengar till ett heller.
Hoppas och håller tummarna.
Tack för en underbar blogg och en fantastisk instagram! ❤️

[email protected]

19 Evelina:

Vilken rolig tävling! Min fästman och jag väntar vårt första barn, vilket vi är mer än glada för! Jag har redan börjat skriva en lista på vad jag tror kan vara bra att ha efter att ha läst en massa mammabloggar, även din! Längst upp på den listan står ett babynest, i ett fint och harmoniskt mönster så både bebisen & jag kan komma att känna sig trygga!
Kram!

20 Annika:

Vi väntar vår första den 12 juni o de e så himla roligt att planera o läsa om vilken vagn/babyskydd som är bäst/säkrast, det e synd att man inte har en guldgruva man kan hämta slantar ifrån, så att vinna ett babynest vore så himla roligt och välbehövligt!! O känna att snart e det nära att en liten skrutt ligger där bredvid oss så gör det hela lite verkligare att man ska bli förälder! Hoppas vi vinner!!

21 Madelene:

Är i vecka 32 och ensam. Bodde i utlandet och gifte mig i somras. Visade sig att han inte var värd mig. Och inte funnits till hands alls. Sedan plustecknet i juli månad har jag kämpat och sparat och köpt allt som behövs förutom spjälsäng. Tanken är att hon ska ligga bredvid mig i sängen en tid. Har tänkt på nest, men har prioriterat andra inköp till henne.

22 Zozo:

ååh vilken tävling Cornelia.
om jag hade vunnit så hade en väldigt kär person fått den, efter flera år försök med att bli med barn och sen få massa missfall så är hon äntligen gravid och ska ha en liten snart och hon hade blivit så himla glad då hon önskar sig en.
så jag håller tummarna;) (mitt mejl syns väl hos dig)

hoppas allt är bra med er och prinsen<3 kram fina

23 Nadja:

Ååh vad fina :D jag vill också vara med, har kollat runt här på Mallorca om ett babynest men inte hittat något det verkar inte ha blivit så poppis som hemma i Sverige ännu. Men jag skulle jätte gärna ha ett , dem ser så mysiga ut :)

Fingers crossed 💕

Åh jag skulle så gärna vilja vinna en åt vår lilla bebis som ännu ligger i magen. Bebis är beräknad att komma 3 juni och de skulle vara perfekt att ha i vagnen och även vid mysiga sommarkvällar. Hoppas verkligen jag vinner ett babynest :)

25 Pauline mamma till Leya & Lowa:

Ett babynest är precis det vi behöver, funderat på att köpa ett sen vår lilla Lowa låg i magen. Vår lilla Lowa är väldigt kel galen och vill helst ligga tättintill eller på min mage, om jag skall lägga ner henne i sängen får jag göra det försiktigt och bunkra upp med filtar och nallar tättintill henne. Ett babynest vore nog det bästa, visst är det mysigt att ha en bebis som behöver en och vill vara hos en hela tiden men våran 2.5åring vill ju också mysa lite och att slippa bära eller ha lillan i babybjörnen vore skönt ibland...
Hoppas hoppas hoppas :)

26 J:

Vilken rolig tävling! Jag och min sambo ska bli föräldrar för första gången i april! Hihi. Jag har länge kollat runt på olika babynest och tycker att dom är såå fina och praktiska, men tyvärr för dyra.. De är så mycket som har inhandlats och dessutom ska inhandlas innan april så plånboken säger tyvärr nej. Plus att vi precis har renoverat ett rum åt lillen <3 Jag håller tummarna på att jag vinner, skulle uppskatta de så himla mycket och vara tacksam varje gång vi lägger våran lilla kille i babynestet <3

27 Jossan:

Skulle va så kul att kunna överraska min kompis som går i väntans tider! De babynestet med fjärilar var otroligt fint, hoppas hon också tycker de! :-)

28 Felicia:

Jag och min sambo skulle jätte gärna vilja vinna ett babynest, eftersom att vi ska få vårat första barn i Maj. Våran ekonomi har blivit mycket sämre på grund av att jag inte tjänar så bra och då är ett bebynest väldigt dyrt för oss att köpa tyvärr. Det skulle också vara en bra födelsedagspresent eftersom att min sambo fyller år just 19/2 hihi :)

29 Bea:

Jag vill vinna ett babynest till lillebror som är beräknad i slutet av mars.
Vår storebror på 3 år är så förväntansfull och vill hjälpa till med allt till bebisen.
Ett babynest är perfekt när han ska hålla lillebror eller ligga sidan om i säng och soffan

Så både jag och Anton håller tummarna för en vinst :)

30 Bea:

Jag vill vinna ett babynest till lillebror som är beräknad i slutet av mars.
Vår storebror på 3 år är så förväntansfull och vill hjälpa till med allt till bebisen.
Ett babynest är perfekt när han ska hålla lillebror eller ligga sidan om i säng och soffan

Så både jag och Anton håller tummarna för en vinst :)

31 Sara:

Åh jag skulle jättegärna vinna en sån till bebisen i magen, något jag verkligen saknade med storebror! Perfekt att den kan ligga med oss, men ändå ensam och tryggt!

32 Marielle:

Skulle så gärna vilja vinna det här åt min fina dotter, som efter en lång tid äntligen kom till oss! Hon är verkligen solstrålen i vårat liv, och en jäkel på att röra sig runt i sängen så skulle vara skönt för oss att hon ligger still och mysigt i ett babynest.

33 Madison Velvet H:

Att kunna vinna en babynest vore perfekt för vår lille som ska komma i slutet av Mars! Då båda jag & min sambo är studenter har vi inte kunnat priotera babynest-inköp med tanke på alla andra nödvändigheter som behövs köpas med en begränsad ekonomi! Men en babynest är verkligen det som ligger högst upp på önskelistan, verkar så praktiskt att kunna ha lillen i sängen, mysa i soffan i den eller som extra bekvämlighet i vagnen! Tack för en mysig blogg (&insta för den saken), ha det bra! Nu håller vi tummarna, Kram!

34 Matilda:

Väntar vårt första barn och tycker det mesta är en stor djungel! Ett babynest verkar lovande, ombonat och tryggt så det hoppas vi på!

35 Marianne:

Hade aldrig ett babynest till mitt första barn då de precis var en nyhet som kom ut och mellan då och nu så har jag även hunnit göra mig av med en massa babysaker. Så till tvåan hade jag hemskt gärna velat vinna ett nest då det blir en massa grejer som man behöver inskaffa igen!

36 Marianne:

Hade aldrig ett babynest till mitt första barn då de precis var en nyhet som kom ut och mellan då och nu så har jag även hunnit göra mig av med en massa babysaker. Så till tvåan hade jag hemskt gärna velat vinna ett nest då det blir en massa grejer som man behöver inskaffa igen!

37 Pauline:

Jag väntar mitt första barn den 1 april, en liten pojke som tyvärr måste förlösas en månad för tidigt med planerat snitt pga en komplikation. Jag och pappan längtar jättejättemycket till att få träffa vår son, och vi vill såklart att han ska få det så bra och mysigt som möjligt. Jag skulle gärna köpa ett babynest men tyvärr så ingår inte det i vår babybudget, man måste ju prioritera... Kramar från Pauline :)

38 Malin:

Hejsan! Jag skulle bli överlycklig om jag vann ett babynest, vi väntar vårat första barn den 6 April så skulle passa perfekt med ett mjukt gosigt babnest att mysa i. Har hört mycket bra om babynest !:)